Ambos robots comparten características e funcionalidades, polo que as propostas feitas para un poden se empregados cando se use o outro.
No noso caso, as propostas realizáronse para usar co Beebot, pero poden ser empregadas perfectamente co robot E.a.R.L.2
En ámbolos dous robots a programación realízase usando os botóns da parte superior que permiten:
- Avanzar 15 cm (frecha cara adiante)
- Retroceder 15 cm (frecha cara atrás)
- Xirar 90º á dereita (frecha á dereita)
- Xirar 90º á esquerda (frecha á esquerda)
- Introducir unha pausa (pausa)
- Deter o código / borrar o código (aspa – equis)
- Acender os leds (só E.a.R.L.2)
- Emitir un son (só E.a.R.L.2)
Ambos contan con alfombras e outra serie de complementos á venda, para que o robot se desplace por eles.
No caso das propostas feitas aquí, que podes ver de seguido para o Beebot (pero de uso para ambos), son todas de creación propia, sen necesitar mercar ningún elemento adcional.
Só dispoñible para o E.a.R.L.2:
No E.a.R.L2 podemos cambiar os son por defecto por outros que quieramos en formato mp3, tan só hai que conectalo por cable usb aun ordenador e reemplazar, cos mesmos nomes de arquivos, o contido do cartafol «ZH» (fai unha copia dos arquivos orixinais para poder usalos novamente cando queiras, xa que reemplazarán cos novos que subas)
O E.a.R.L.2 tamén pode ser programado empregando o sofware «Scratch» conectándoo co cable usb a un un ordenador. Seguir as instruccións indicadas no manual de usuario, de xeito que aparezan as funcións en «máis bloques».
Pode complementarse o E.a.R.L.2 co uso dunha APP que, coa alfombra que venden inclúe Realidade Aumentada.